sobota 3. prosince 2016

Vánoce na blogu: Soutěž o Regenerační set Granátové jablko

Vánoce dorazily i na blog a bude se nadělovat! Vyhrát můžete báječný Regenerační set Granátové jablko od Weledy. Nejprve vám o něm povím pár slov, na konci článku se pak dozvíte podmínky pro zapojení do soutěže.







Nádherný dárkový balíček obsahuje sprchový krém a regenerační olej s vůní granátového jablka. Sprchové krémy od Weledy jsou pro mě naprostý must have. Mají výborné složení, skvěle myjí, zároveň jsou ale velmi šetrné a pokožku nevysušují. Vůně tohoto sprchového krému je poměrně výrazná a zatím jsem nenarazila na nikoho, komu by nevoněla. Popsala bych ji jako svěží, ale zároveň velmi smyslnou a ženskou vůni. Na mě je sice trochu těžší, ale věřím, že většině z vás bude příjemná. Na složení se můžete podívat tady:

Voda, coco-glukosid, sezamový olej, alkohol, cocoyl glutamát disodný, slunečnicový olej, glycerin, karagenan, limonen*, cocoyl glutamát sodný, makadamový olej, olej ze semen granátového jablka, extrakt ze semen prosa, extrakt z okvětních lístků slunečnice, xantanová guma, kyselina mléčná, parfém*, linalol*, citronelol*, geraniol*, citral*, kumarin*  
* z přírodních éterických olejů

Regenerační olej Granátové jablko podporuje elasticitu a pevnost pokožky, intenzivně regeneruje pokožku a měl by i zmírňovat projevy stárnutí. Musím říct, že i když se jedná o výživnější olej, vstřebává se jedna radost. Používám ho buď po sprše k hydrataci pokožky, nebo jako masážní olej a je mooc příjemný. Byť by měla být vůně obou produktů stejná, já tam malinký, nepatrný rozdíl cítím. Do vůně olejíčku jsem se totiž okamžitě zamilovala. Nemůžu si pomoct, ale já v něm prostě cítím Vánoce :) Složení regeneračního oleje je následující:

Jojobový olej, sezamový olej, slunečnicový olej, olej z pšeničných klíčků, makadamový olej, extrakt ze semen prosa, limonen*, olej ze semen granátového jablka, nezmýdelnitelný podíl olivového oleje, extrakt z okvětních lístků slunečnice, parfém*, linalol*, citronelol*, geraniol*, citral*, eugenol*, kumarin*, farnesol*  
* z přírodních éterických olejů




A teď už k samotné soutěži. Abyste si o tento set mohli zasoutěžit, je třeba splnit následující podmínky:

1) Sledovat můj blog přes GFC („Pravidelní čtenáři“ v menu vpravo) + napsat mi do komentáře pod jakou přezdívkou blog sledujete.

2) Sledovat mě na Facebooku nebo na Instagramu + napsat mi do komentáře pod jakou přezdívkou mě sledujete.

3) Napsat do komentáře váš email, kam vás budu moct v případě výhry kontaktovat (pokud ho zde nechcete zveřejňovat, budete se mi muset ozvat sami).

Je tedy možné napsat jen jeden komentář. Výherci zašle balíček přímo Weleda, takže je třeba mít doručovací adresu v ČR. Soutěž potrvá do 13.12. do půlnoci. Následující den vylosuji vítěze a zveřejním jeho jméno na Facebooku a v tomto článku.

Tak hodně štěstí! :)


--------------------------------
Soutěž byla ukončena! Výherce byl vylosován pomocí Randomu a stává se jím Wikira s komentářem č. 20.

P.S. Trhá mi srdce, že vyhrát může jenom jeden, nejradši bych vás obdarovala všechny! V budoucnu se tedy rozhodně můžete těšit na další soutěže :)

22 komentářů:

  1. Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com
    nejaky olejicek od weledy chcem vyskusat uz davno :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC Genevra
    FB Martina Kupčová, sleduji i na instagramu genevracz
    genevra43@gmail.com
    Krásná soutěž, od Weledy jsem ještě nic neměla. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tereza Schielova, tereza.schielova@gmail.com, terie1988. Weleda je další na mém wishlistu, zkoušela jsem dle tvého doporučení už dvě značky :-). (Jednalo se tedy o šampon)

    OdpovědětVymazat
  4. Sledujem cez GFC ako Janka Bianka. FB ako Janka Basistova.
    e-mail: biankacosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Monica Noir a na FB ako Monika :)
    monicanoir.personal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Sasha a na insta jako therainbower :)
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle set od Weledy bych moc ráda vyzkoušela, musí moc hezky vonět! :)
    GFC: Klára Svojanovská, Fb: Klárka Svojanovská, e-mail: Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to parádně! Zkusím štěstí :)
    GFC i FB: Jitka Kneslová
    Mail: kneslovaj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem sice tento balíček právě vyhrála u Janči z Essence of Rose, ale musím se přiznat, že ač jsem původně zamýšlela, že bych jej nadělila pod stromeček nejspíš mamince, nakonec si ho nechám, protože jsem ještě ani jeden z těchto produktů nezkoušela a moc mě lákají. Kdybych vyhrála tentokrát, už bych balíček opravdu nechala pro maminku. :))
    Sleduji přes GFC: Veronika, FCB: Veronika Sa.
    veronk83@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, zkusím štěstí, Weledu mám moc ráda. Přes GFC Dee N, na IG jako deathdee_dee. Mail deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji přes GFC jako Claire, na insta jako Claire_cosmetics_lover a email je crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sledujem ťa na GFC ako Katarína Sládečková na FB Katka Katalin
    sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Gfc, fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky...

    Tak o Weledu si rada zasoutezim, jelikoz je to opravdu kvalitni znacka a musim uznat, ze balicek by mi udelal opravdu radost, a uz se vidim, jak si ho pod stromeckem otevru..

    My zeny to mame v tomto tezke, poku muzi nenadiktujeme po cem nase srdce touzi, vetsinou si pod stromeckem otevreme to co vubec nechceme... Jeste ze ja mam doma pana domaciho velmi pozorneho a velmi pozorne me posloucha a vetsinou mi Santa donese presne to, co si touzim...

    Clovek prece musi v neco verit, a ted v tomto adventnim obdobi verim v kouzlo Vanoc, a trosku te viry posilam i tobe a zaroven ti timto preji ty nejkouzelnejsi Vanoce a spoustu radostnych chvil s rodinou a prateli...

    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Martina Slancová, IG: @macina5, e-mail: slancova.m@seznam.cz
    Weledu zbožňuju, je to jedna z nejkvalitnějších biokosmetik, která na trhu je! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes GFC jako Lusy a přes IG jako lusyvaclavikova :)
    Moc pěkná soutěž, už bych chtěla konečně vyzkoušet něco od Weledy :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Wikira K
    IG wikirakrasna
    wikirakrasna@gmail.com
    Veselé Vánoce

    OdpovědětVymazat
  19. To vypada moc hezky! :)
    Sleduji pod Kateřina Václavková a muj IG je katevaclavkova :)
    Email: katevaclavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC Kia
    Facebook Nikola Maie Ježková
    jezkova.nikca(zavinac)gmail.com

    Weledu zbožňuji :)

    OdpovědětVymazat